Hoe u het beste uit uw nagelsalon haalt

Bijna iedereen doet dit wanneer ze de nagelsalon bezoeken, ze kijken misschien op hun gezicht en raken opgewonden omdat ze vandaag een manicure bij mij willen boeken.

Voorafgaand aan de manicure / pedicure:

Tijdens de manicure/pedicure:

Na de manicure/pedicure:

Om het beste uit uw klanten en uw team te halen en uw klanten te helpen behouden, moet u hen rechtstreeks vragen of u hen iets over uw team kunt vertellen, zodat zij hun klanten een betere service kunnen bieden.

De beste manier om dit te doen is ongeveer een keer per week, ik vroeg elke nagelstyliste in mijn team wat ze niet leuk vinden aan goed werk doen. Ze waren heel open en gaven me de redenen om hun mening te respecteren. Bij deze belangrijke vraag voelt de klant zich op zijn gemak bij jou en weet hij dat je trots bent op het bedrijf waarin je werkt.

Weet je, een van de belangrijkste dingen die klanten willen, is dat ze zich op hun gemak voelen bij het verhuurteam. Bovenstaande vraag geeft hen stof tot nadenken en helpt hen en u om meer vertrouwen in uw team te krijgen.

Als je een heel klein team hebt, kan het veel gemakkelijker zijn om dit te doen dan een groter team. Als je maar drie of vier nagelstylisten hebt, is het gemakkelijker om ieders mening te noteren en aantekeningen te maken. Het laat ook zien dat u zich goed bewust bent van wie u gaat zien, wat betekent dat u minder klanten zult hebben om te behagen. Je kunt ook nooit te veel goede teamleden hebben, dus als je bovenop de output en service van je teamleden kunt zitten, zul je zeker goed worden bediend. Dus mijn suggestie is dat jullie allemaal hetzelfde doen.

Bied een klant gratis advies aan.

Vraag uw klanten waar ze hulp bij willen en geef hun antwoorden. Zorg ervoor dat u niet te veel details geeft, want u wilt ze niet frustreren, maar u wilt er wel van leren.

Ik vraag aannemers of ze input willen hebben over hun prestaties.

I have a flip chart at the front of the salon and ask everyone to write their observations.

I also ask them to write why they like doing their work at the salon.

I ask each person what they have noticed about a particular job that they can improve.

I also tell them I have an idea on what I want, and have one for another client who asked me "What would be my best tip for the salon today? Anyone can provide me with good customer service!" If I get your feedback, I may be able to change or improve on what I have talked about on those other occasions.

Each month I ask my team the top three things they want to know from me this year, and we have an off day to talk about it. I also show each person a monthly PhotoScope with a selection of the best photos illustrating every aspect of the nail care system and give them the choice to take a print.

I encourage everyone who uses the nail salon to record every serious flaw they note every time they manicure or polish and send them through to me and I hold an annual �

day for everyone where I get face to face private time to discuss these problems, they don't seem to be so serious when you book a client appointment for a Friday afternoon, assuming it will be a quick haircut, or just overview at the chosenet phase.

Check in with clients at the end of every week, and check every time they call to do the agenda of the week.

Ask each person to write a false promise, i.e. "I will only talk to you immediately!"

Ask your team if they would like to have extra hands available for their work in case a member of the team is away with sickness.

Versterk je team door ze elke week een e-mail te sturen waarin je uitlegt wat er aan de hand is en wanneer ze naar de salon kunnen komen.

Geef je team extra trainingen, het beste tarief is € 15,- per maand per medewerker.

Geef nieuwe medewerkers de beste initiële opleidingsmijlpalen voor het voltooien van veiligheidssessies en spirabs-punten, en koppel arbeidsdata voor al uw klanten.