Vloot Kit Tips

Onze vloot wordt professioneel beheerd. Elke specialist heeft toegang tot realtime online vrachtbeurzen, dus het doel is om het meeste uit onze voertuigen te halen voor verzendingen over de hele wereld. Om dit te doen, moeten we echter ook beheren wat we fysieke Point ofBottoms noemen. Deze zijn net als wat je hebt gekocht bij Buy n Save of dat extra speciale cadeau dat je online hebt besteld, rechtstreeks aan je deur bezorgd!

We streven ernaar om onze vloot zo schoon mogelijk te houden. Als u zich zorgen maakt over de bemanning, we hebben een personeelsbestand van overtreders die vereist zijn door onze extern opgelegde Medallion of Trust. We hebben bijvoorbeeld een nultolerantie-trackrecord waarbij elke chauffeur een uitgebreid omscholingsprogramma moet volgen dat wordt vastgelegd in zijn personeelsdossier. Dit verbetert niet alleen hun houding en gedrag, maar het helpt ons ook om de kosten te verlagen omdat we onze voertuigen niet meer hoeven te tanken. Het resultaat is een gewetensvolle vloot, kosteneffectief en milieuvriendelijk.

We streven naar een herstelpercentage van 100%, wat betekent dat 100% van onze vloot in gebruik is of klaar is voor actie. Dit wordt bereikt door onze verplichting, op een verplichte basis voor de lange termijn, om ons wagenpark alleen achter in elke bestelwagen te plaatsen. Dit betekent dat als een busje bestemd is voor een velddag en we weten dat die vol zal zijn, we deze eerst voor dat doel zullen gebruiken voordat we hem aan het werk zetten. We bereiken dit door zoveel mogelijk gewicht van de achterkant van het voertuig te verwijderen voordat het OOIT aan het werk wordt gezet. Fysiek gewicht is de sleutel. Hoe zwaarder een voertuig, hoe moeilijker het is om te sturen, te remmen, te accelereren en zelfs te parkeren.

Zodra u het gewicht hebt verminderd, moet u de besturing en ophanging in evenwicht brengen. Houding is hierbij de sleutel. De ideale houding is dat de bestuurder te allen tijde de enige is die de controle heeft. Daaronder is de passagier slechts een verbindingspersoon die in elke noodsituatie kan worden ingeschakeld. Die connector kan een passagier zijn die net heeft gezeten, of het kan een bestuurder zijn die net een gesprek heeft gevoerd, maar geen van hen heeft het vermogen om onafhankelijk te handelen. Het beste is om het gewicht van het voertuig gelijkmatig over de voor- en achterkant te verdelen.

Het belangrijkste is dat als het voertuig eenmaal uitgebalanceerd is, het derde waar u aan moet denken de banden zijn. Het ideale gewicht van het voertuig moet gelijkmatig worden verdeeld over de vier banden die plat op de grond liggen. Gebeurt dit niet, dan stuitert de auto letterlijk over het midden van de weg. Dit is zelfs te zien op een videoclip van een raceauto, die dit fenomeen demonstreert. Het resultaat van dit stuiteren is dat de binnenkant van de voor- en achterbanden zo hard worden samengedrukt dat ze niet in de juiste rechte en rechtopstaande positie kunnen terugkeren. Dit beschrijft het optreden van het gebruik van een enkele band als hulpmiddel voor het uitlijnen van wielen.

4. De vierde tip is om altijd met je ogen naar beneden te kunnen kijken om de staat van de banden te observeren. Dit zorgt ervoor dat u te allen tijde duidelijk zicht heeft op de weg die voor u ligt.

Deze tips geven u de beste kans om een ​​verstandige beslissing te nemen bij het selecteren van een BPU(TM) Kit voor uw projectauto. Onthoud dat het doel van je projectauto is om krappe bochten en blokkades aan te kunnen en niet als een hamster over de weg te strompelen.

Het belangrijkste; zorg ervoor dat de gewichtsverdeling in het voordeel van de bestuurder is en dat het zicht van de camber en de balans van het voertuig voldoende zijn voor het nemen van bochten en het rijgedrag op hoge snelheid.

Met deze BPU(TM) Kit-tips ben je op weg om een ​​veilig, krachtig en voorspelbaar voertuig te creëren, geschikt voor een koning.